Известие

Collapse
No announcement yet.

Странна миризма след спиране от движение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
    Направо нищо не му обясни.
    Колега намери си един бордюр пред вас, дай я на зад докато опрат колелата и после без газ почни бавно да отпускаш съединителя, трябва да усетиш как в един момент започва да увлича и двигателя да се товари. Ако зацепва добре ще угасне бързо.
    Мисля си че ако беше проблем с помпата щеше да усещаш и проблеми при смяната на скоростите.
    Освен това когато колата е нов внос вероятността да е износен съединителя е голяма.
    Ако под проблем имаш предвид да влизат по-трудно - да имам този проблем. От време на време трудно влизат.

    Comment


    • #17
      Тогава проблемът може да е на няколко места - скоростна кутия, жила, избирач

      Comment


      • #18
        Така... Сега излязох, запалих я и включих 2-ра. Бавно отпусках съединителя без газ... Доста го отпусках и не гасне хич лесно.
        Забравих да уточня, че моята е 1.9 JTD 105 к.с. По принцип знам, че дизелите трудно си гаснат, но пък на ръчна и на втора да не иска да угасне...
        И въпреки всичко не е задължително да е съединител според мен. Може би със смяната на помпата ще спре да буксува.
        Last edited by Pantheon; d.m.y г., 20:35.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Pantheon Покажи съобщение
          Така... Сега излязох, запалих я и включих 2-ра. Бавно отпусках съединителя без газ... Доста го отпусках и не гасне хич лесно.
          Забравих да уточня, че моята е 1.9 JTD 105 к.с. По принцип знам, че дизелите трудно си гаснат, но пък на ръчна и на втора да не иска да угасне...
          Моята от 1 до 5 все тръгва и не гасне на 6-та не съм пробвал...май е за смяна ?
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
          sigpic

          Comment


          • #20
            Не знам. И аз това се питам.

            Comment


            • #21
              Не се пробва на втора. Директна предавка, какво означава?
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Не се пробва на втора. Директна предавка, какво означава?
                Зависи от модела. Аз така и не разбрах за какъв става дума.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Зависи от модела. Аз така и не разбрах за какъв става дума.
                  Малко по-горе написах. Alfa 156 1.9 JTD 105 к.с.

                  Comment


                  • #24
                    ....

                    ---------- Post added at 21:01 ---------- Previous post was at 21:00 ----------

                    Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                    Моята от 1 до 5 все тръгва и не гасне на 6-та не съм пробвал...май е за смяна ?
                    Май - не, а направо си е

                    ---------- Post added at 21:02 ---------- Previous post was at 21:01 ----------

                    за ремонт ръчната първо, щом тръгва

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Pantheon Покажи съобщение
                      Малко по-горе написах. Alfa 156 1.9 JTD 105 к.с.
                      При теб за директна предавка може да се приеме 4 - та.

                      По принцип това дали приплъзва съединител или не, се тества при потегляне на по-висока предавка. Не е много релевантно да се тества на първа или втора.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        При теб за директна предавка може да се приеме 4 - та.

                        По принцип това дали приплъзва съединител или не, се тества при потегляне на по-висока предавка. Не е много релевантно да се тества на първа или втора.
                        Мерси. Сега е късно. Утре сутринта ще пробвам 4-та. Иначе пробвах съвета на колегата с баира на първа. Като удари 2000 оборота дърпа добре. После на 2-ра и 3-та от 2000 до към 3200-3500 оборота ускорява хубаво (като за задръстен катализатор ) и след това вече не толкова. Мисля, че турбото изключваше на 4000.
                        Мисля, че най-точни отговори на въпросите ми ще получа, ако сменя помпата и махна катализатора.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          При теб за директна предавка може да се приеме 4 - та.

                          По принцип това дали приплъзва съединител или не, се тества при потегляне на по-висока предавка. Не е много релевантно да се тества на първа или втора.
                          точно така
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                            ....

                            ---------- Post added at 21:01 ---------- Previous post was at 21:00 ----------


                            Май - не, а направо си е

                            ---------- Post added at 21:02 ---------- Previous post was at 21:01 ----------

                            за ремонт ръчната първо, щом тръгва
                            Ама аз ръчна не съм включвал само предавки от 1 до 5
                            Утре ще забия и ръчната...винаги има човек какво да научи !
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Тази сутрин и аз направих процедурата с дръпната ръчна и включена 5 предавка
                              Като отпусках леко съединителя мотора взе да глъхне и като пуснах съединителя до край колата изгасна ! Та сега големия въпрос е, аз за съединител ли съм или не,че ми е много интересно
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                                Тази сутрин и аз направих процедурата с дръпната ръчна и включена 5 предавка
                                Като отпусках леко съединителя мотора взе да глъхне и като пуснах съединителя до край колата изгасна ! Та сега големия въпрос е, аз за съединител ли съм или не,че ми е много интересно
                                Не си

                                ---------- Post added at 08:48 ---------- Previous post was at 08:47 ----------

                                Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                                Моята от 1 до 5 все тръгва и не гасне на 6-та не съм пробвал...май е за смяна ?
                                Ферарито би трябвало да ти тръгне, алфата -не

                                Comment

                                Working...
                                X